Onsdag.

Idag har vi inte gjort så mycke. Åkte och åt lite glass på eftermiddagen och sen har vi bara varit hemma.
Jag har sorterat alla barnkläderna så nu ligger dom sorterade i storlekarna i kartongerna. Har precis alla kläder kvar efter Marwin och de efter Malissa men de är ju inte så mycke. Skulle väl kanske inte behöva ha allt kvar men jag kan ändå inte riktigt släppa taget och göra mej av med dom. Älskar att sitta och plocka med dom små söta kläderna. Och kanske att dom kommer till användning nån gång i framtiden. Inte än på länge men de skulle va mysigt med en till när barnen är lite äldre. Men man vet aldrig, de får framtiden avvisa.

Sen har jag kikat lite på tv och myst med min lilla tjej. Marwin sover ju och han myste jag lite med innan han somnade. Skönt att få lite egen tid med barnen var för sej ibland. De behöver både dom och jag.

Nu ska jag kika klart på andra avenyn sen plocka lite till och hänga tvätt.


Äter glass


Kiknar nästan av skratt, så glad liten tjej =) Hehe, snyggt med mössa :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test