Natten har varit allt annat än bra. Börj...

Natten har varit allt annat än bra. Började med att Marwin vaknade och va ledsen så jag gick in till han. Då ligger han på golvet borta vid fönstret så han har gått i sömnen nu igen när vart rädd när han vaknade. Han hade kissat ner sej så de va bara byta pyjamas och blöja. Medans jag la kläderna i tvätten gick han och la sej i min säng och lyckas väl ramla ur den och bli ledsen. Malissa vaknade av de. Så från halv 2 till kvart i 4 va hon vaken så varken jag eller Marwin fick särskilt mycke sömn. Nu är har på dagis och Malissa ska få sova en stund.


Kommentarer
Postat av: Emilia/Milis

Sv: Ja, Texas är jättefint. Jag tror han ska heta de. Hoppas han ser ut som en bara, de är ju de som kan ställa till det för oss oxå, haha ;) Annars är vi inte överens om något annat namn...

2010-04-28 @ 23:22:11
URL: http://maze.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test