Just

i skrivande stund leker Marwin med lastbilen, Malissa sitter i gåstolen och leker. Jag har just kikat igenom korten jag hade beställt som kom idag. Så i kväll ska jag passa på att sätta in dom i albumen.
Marwin är inne på 4e albumet och Malissa på sitt 2a redan och ändå känns de som att jag alltid tar för lite kort.
Jämt om vi gör nånting speciellt eller är nånstans så är de aldrig några bilder tagna, jag är jätte dålig på å komma ihåg de! Tyvärr.

Ska även packa om lite saker och lägga ner en massa i kartonger i kväll. Vill inte att sånt som ligger på vinden ska bli förstört direkt så jag har endel jag ska lägga i kartonger som inte ligger i de nu.
Skönt å få de gjort.

Sen för å inte glömma lär jag gå en stund på träningsbandet också. Dom senaste dagarna har jag inte gjort nånting vare sej med mat eller motion så de lär bli nån ändring på de nu för annars lär jag inte nå mitt mål till 30 augusti! Och jag vill verkligen nå målet, de är bara väldigt stor brist på motivation hela tiden. Hur gör man för att få bättre motivation och lust? Nå förslag nån?

Nej nu lär jag ta lillfröken för hon börjar bli trött.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test