Helgen som varit.

Får bli ett snabbt inlägg till nu, Marwin har vaknat och kom just uppstraskandes och ville sitta här bredvid men vi lär gå och sova så han orkar upp till dagis i morgon. Så jag också orkar upp för den delen.

I fredags va vi till Zara, Stefan och sötingarna Amelia och lilla Alexander. Marwin och Amelia lekte för fullt och småknoddarna sov en hel del. Sen va de Kapri visning, damkläder. Blev inget köp för min del den här gången men nästa kanske. Thomas hämtade Marwin på kvällen så han har varit där i helgen. Saknar verkligen honom när han är där! Min lilla älsklingskille!
Va jätte kul att träffa dom iaf och de ska inte gå så långt imellan till nästa gång!

Lördagen va vi bara hemma, jag tog en rejäl sovmorgon, blev dock väckt ett antal gånger.
Köpte hem lite chinamat och kollade på tv på kvällen.
Söndagen va seg bara, lite kalas för Mathias som fyllt år och sen kom Marwin hem igen. Äntligen =).
Myste lite på kvällen och grillade sen somnade barnen skönt på kvällen.
Blev lite tv innan läggdags.

Idag har vi varit ute länge. Va och köpte lite blommor och växter/grönsaks plantor till växthuset så jag har fixat med de. Vid 3 tiden kom de två st och kollade på Malissas gamla vagn så nu är den såld. Så skönt!

Blev lite pizza och dollar, sen va vi även förbi och köpte en ny trehjuling och cyckelhjälm åt marwin. Den han har är inge vidare så han fick en ny idag. Han blev så glad så!

Nu på kvällen har jag bara grejat lite med bloggen och tjålat med Sabina och nu lär jag kila i säng som jag skrev i början.

Får skriva mer sen.

Slänger in en gammal bild så länge =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test