Drömmar.

Har fått sån huvudverk! Är nog dags att äta lite lunch, kanske ska passa på att sova en liten stund medans barnen sover middag idag. Vore skönt.

Kom på att jag hade något jag skulle skriva men glömde va de va i förra inläggen. Kom på de nyss.
Jag har börjat drömma mycke om nätterna och jag kommer ihåg vad jag drömmer också.
Jag sover väldigt lätt när jag sover för Malissa vaknar och tappar nappen titt som tätt och sen äter hon oftast mellan 1-2 och sen vid 4-5 så de blir inte så mycke sammanhängande sömn. Jag drömmer inga marddrömmar direkt men de är mycke från mitt liv innan jag fick barn. Minnen dyker upp och ibland kan jag drömma om samma händelse två nätter i rad bara de att den första är de som de har varit och i nästa så är de annorlunda, mer som en dröm. Ska nog kika upp vad de betyder att jag drömmer sånt, lite kul å se tycker jag.

Återkommer med de när jag har kikat upp de.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test