Dåligt med sömn.

Då va de tisdag morgon då. Kunde inte somna igår så klockan va nog närmare 2 när jag lyckades somna. vid 4 va de bara upp och ge lilltjejen mat och när kl va strax efter 5 kom Marwin in och la sej bredvid mej. Låg och myste lite och när klockan va 10 över 6 så ville han gå upp. Han går aldrig upp så tidigt annars! Så de blev inte mycke till sömn idag tyvärr. Är inte särskilt pigg alls men har ätit lite frukost och ska gå in i duschen snart så då kanske jag piggnar till lite. Marwin sitter och äter frukost än och Malissa sover så jag ska passa på medans de är lugnt för sen ska Malissa ha mat och båda ska göras i ordning innan vi åker mot dagis.

De är föresten strålande solsken ute, inte ett moln på himlen. Dock inte särskilt varmt men tempen höjs nog under dagen för nu är de 1 grad bara. Va dock 0,3 grader när jag kollade för en stund sen så de blir nog helt klart varmare iaf.

Nej nu kallar duschen.

Fika med Sofie, Fredrik och lilla Signe idag =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test