Bvc besök

Lämnade Marwin på dagis idag sen hade vi utvecklingssamtal. De gick bra och han är så omtyckt så av både barn och personal. Han utvecklas som han ska och tjålar mest hela tiden. Hehe, mammas lilla älskling!

Sen har vi varit till bvc, vägt och mätt lilltjejen.

Idag 5 månader
Vikt: 6750g
Längd:65 cm
Huvud: 41,9 cm

Jämförde lite med Marwin och när han va 3 månader låg han på samma vikt som Malissa gör nu vid 5 mån.
Vikt:6750g
Längd:61,5 cm
Huvud:41 cm

Marwin va dock 65 cm lång när han va 4 månader så han låg lite före i längden, vikten med för den delen men de kan ju vara som så eftersom att han är kille och Malissa tjej. De kan ju skilja en hel del då.
Jag va visserligen en knubbis när jag va liten så Marwin ligger väldigt likt mej. Gämförde mina och hans och dom är väldigt lika så han har väl fått de efter mej antar jag.


Nu är vi iaf hemma, Malissa springer i gåstolen och jag kikar lite på internet en snabbvända.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test