Besöker Mamma/mormor.

Sitter hemma vid mamma/mormor, åktw hit när vi hade hämtat Marwin på dagis. Va så länge sen nu.
Marwin kommer nog somna gott i kväll, så som han har härjat och lekt.
Har även hjälpt mamma att framkalla lite kort, va en hel del kort jag inte hade själv så jag skulle få kopior och sen va de några som jag ska framkalla själv sen. Blir alltid lite nostalgisk av att kolla på gamla kort, så många minnen som kommer upp. Antar att de är just därför man har kort, så att man ska kunna påminnas när minnet inte kommer ihåg och att kunna visa andra saker man har gjort. De är verkligen nått speciellt att sitta och kolla i fotoalbum, mycke roligare än att ha de digitalt, de blir jussom inte samma känsla.

Lär väl åka hem snart, dags för min middag och sen ska Marwin lägga sej om inte alltför länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test