Körkort?

Ja jag kan inte förstå att vissa verkligen har fått körkort. De kan inte ha varit en "frisk" som har gett dom körkorten. Ja jag har fått mej många skratt iaf och för er som inte vet vad jag pratar om så pratar jag om Sveriges Värsta Bilförare som går på 4an. Vissa ska inte ha körkort så är de bara. Utgör man en fara för sej själv och övriga trafikander som vistas i trafiken har man inget där att göra. Tyvärr är de alltför många som har körkort som inte borde ha de!
Nu säger jag inte att jag själv är världsbäst för de är jag absolut inte men jag vet vart jag har mina gränser och vad jag klarar av. Att ja har BE CE körkort måste ju iaf betyda att jag kan kör åtminstonde. Hade jag inte kunnat de hade de nog slutat med inget körkort alls eller i bästa fall bara B körkort. Men nu får jag köra både personbil, lastbil och lastbil med tungt släp så då kan jag ju inte va helt körd iaf. Visserligen har jag inte kört lastbil på länge men de försvinner inte bara sådär. Tex har man lärt sej cykla så kan man ju de oavsett om man inte har cyklat på 20 år. Köra bil/lastbil kräver kanske lite övning imellanåt så att man inte tappar de helt, speciellt lastbil då de är mycke mer att tänka på.
Äh nu tjålar jag bara, ska gå och sova nu. Borde ha sovit för länge sen då jag va jätte trött redan vid 20 tiden idag. Som vanligt nu för tiden..

Så nu säger vi god natt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test