Gårdagen/idag onsdag...

Igår va vi på stan och kikade lite, åt lite lunch och så med marwins farmor. Träffade även på marwins bonusfarmor som också va där och handlade lite.
Sen åkte vi hem och lagomt när vi hade kommit hem så skickade sofie sms och frågade om vi ville ta en fika. SJälvklart ville vi de då de va såååå länge sen nu. Så hon hämtade oss och vi åkte upp på stan, fikade på café ängel och sen kikade vi på ljungern? stavas de så? jaja.. Vi åkte iaf upp på rusta en sväng innan hon skjutsade hem oss.
Va riktigt trevligt å träffas igen, får vi göra snart igen så de inte går så lång tid imellan igen.

När vi kom hem slocknade marwin direkt, han hade bara sovit 1 timme på förmiddagen så han va trött. Förkyld är han också, rinner i näsan när han är öppe och tät i näsan när han ligger ner.

Idag blir vi nog bara hemma, känner att jag vill göra nått men jag har faktist ingen ork till de. Igår somnade jag vid 20 tiden först när jag kollade på bygglov, hade ställt klockan på 21.00 ifall jag skulle somna så jag inte missade Andra Avenyn. Sagt och gjort, jag kollade på andra avenyn men somnade när de va kanske 5 minuter kvar, sov tills klockan va strax efter 01 i natt, pratade lite med kära niclas som jobbar sen somnade jag igen, sov till 8 i morse och då gav jag marwin välling. Somnade om och sov till halv 11. På förmiddagen innan han somnade tyckte jag att han känds varm men nån feber hade han inte. Innan han somnade satt han i min famn och kollade på tv i nästan en halvtimme innan jag la in han i sängen. Han somnade vid 12.30 ungefär och sov till 14.15. Nu sitter han och leker och är snorig så de går lite dåligt att andas för han. Får hoppas de går över snart. Han är röd och torr på kinderna också, tycker jag han blir så fort vi går ut en stund. Va gör man åt de?

Förövrigt är han lite klängig men annars pigg..

Kanske har glömt att sagt de, tror inte de men marwin har iaf gått från ena änden av köket till andra helt själv utan att ramla, han går mer och mer själv nu men när de ska gå fort så kryper han för de går ju fortare.
Att jag städade igår de syns inte idag, så jäkla tråkigt å städa när de ändå inte kan vara städat mer än några timmar.
Men men, sånt är livet..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test