Torsdag...

Redan torsdag! Den här veckan har gått så fruktansvärt fort. Idag känner jag mej trött och tung i huvudet trotts att jag har sovit så pass mycke, antar att de är så innan kroppen har ställt in sej helt.
Idag ska vi vara hemma bara, städa, diska och duscha ska göras. Marwin ska få bada, han älskar att bada. Tror han har badat tre dagar i rad nu och han tycker att de är så kul. Verkar inte som att han har fått min problemhud iaf för han är inge torr i huden alls. De va jag när jag va liten samt att jag hade exsem/eksem[?] jaja, torr hud har jag iaf alltid haft och nu har jag ju psoriasis ist för eksem vilket inte är särskilt mycke bättre. Men så är de väl, vissa har inget medans vissa har "allt".
Allså allergier, sjukdommar osv. Men de är väl så. Inte hela världen förutom att de kliar satan och ser förjäkligt ut. Man lär sej att leva med de och vad som funkar och inte funkar.
Får hoppas marwin inte får dom generna av mej iaf, hehe =)

Marwin är fortfarande snorig, jag får inte torka han om näsan för d blir han jätte arg och ledsen. Så de får rinna helt enkelt och sen får jag torka när de blir alltför mycke. Inte mycke å göra åt saken för jag vill ju inte att han ska få ont.
Förövrigt ska jag laga mat idag och frysa in. Ska laga en massa åt marwin och frysa in så de bara är att tina sen. Jätte smart och praktiskt. Jag och sabina ska nämligen börja köra våran diet snart och då har jag ingen lust å stå och laga en massa mat om dagarna för då lär jag nog inte kunna hålla mej ifrån de. Så då är de bättre å ha de klart så jag kan äta de jag ska och han äter vanlig mat. Eller de är väl vanlig mat de vi också ska äta men de är annan mat om jag säger så.
Ska bli kul å se om de funkar eller hur de gör. Känner att jag lär göra nånting åt de här nu för de är inte meningen att man ska bli trött för minsta lilla. Så lägga om kosten och träna skulle nog göra susen, haha =) Vi ska göra ett försök iaf =)

Ne nu ska jag faktist diska lite, trök trök trök..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test