Onsdag...

Va helt säker på att de va torsdag idag men de va bara onsdag. Jaja..
Ute snöar de iaf, ovanligt? nje inte direkt. Tycker inte de gör annat än snöar nu om dagarna.
Men de är väl så vintern ska vara antar jag. Jag hade inte sagt nå om de snöade och sen fick de ligga kvar och va någn minugrad bara men när de ska snöa hela tiden är inge kul. De tar sån tid för dom att ploga alla vägar så ska man gå nån stans så får man pulsa i snön och de är ingen höjdare kan jag säga. De är så fruktansvärt tungt.

Idag håller vi iaf oss inne, jag ska städa och diska lite hade jag tänkt, de behövs här hemma nu. Tråkigt är de för tillfället tycker jag, bara ibland de är sådär riktigt kul att städa och de är inte en sån rolig dag idag. Men de lär ju göras.
Så nu är de dags att sätta fart..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test