Måndag morgon...

Sitter här och kollar ut genom vardagsrumsfönstret, klockan är strax över halv 7 på morgonen och ute är de fortfarande mörkt. Allt är mörkt förutom den otroligt vackra vita fullmåne som lyser upp himmelen. Helt klotrund är den idag. Jag brukar alltid sova väldigt dåligt när de är fullmåne och drömma massa marddrömmar men i natt har jag sovit som en stock. Så himla skönt att sova ut. Dock gäspar jag lite och huvudverken börjar komma smygande nu efter att ha varit vaken ca en timme så jag ska nog slå ner huvudet på kudden en stund till. Vore skönt må jag säga.

Anledningen till att jag igentligen är vaken är att jag ahr bestämt mej för att kliva upp tidigare på morgonen och lägga mej tidigare på kvällen, försöka få in något som liknar dygnsrytm. Sen har jag lovat mej själv att vi ska INTE sitta hemma om dagarna jämt. Vi ska hitta på saker varje dag. De behöver såklart inte vara nå mycke men bara så att vi gör nånting.
Man blir så mycke piggare och somnar/sover så mycke bättre på kvällerna/nätterna då. Så de ska vi göra ett tappert försök med.

Idag åker Sabina, Samuel och Benjamin till Sthlm för att sedan åka till Tenneriffa i morgon. Får hoppas dom får en toppen semester och unnar sej mycke gott och lugn och ro. Bara njuter av de =)
För sen när dom kommer hem så ska vi "plåga" dom med besök ofta så kidsen får leka, hehe =)
Trevlig semester... =)

Ne nu ska jag skriva vad som ska handlas idag och sen ska jag nog slumra en stund.

Kommentarer
Postat av: sabina&benjamin

Haha jaa ni måste hälsapå en massa massa=)sen kan vi ut och åkapula med barnen! :)

2009-02-09 @ 14:01:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test