Måndag..

Söndagen igår va lugn, Marwin kom hem på kvällen.
Marwins snälla farmor hade skickat med lite nybakta bullar åt oss, jätte goda, Tack så mycke! =)
Marwin började grina hysteriskt när han skulle sova, jag kände i tandköttet och han är jätte svälld verkligen.
Hade inge alvedon hemma heller så jag fick ringa min faster så hon hade de som tur va. Så när han fått lite alvedon somnade han nästan på en gång. Tyckte så synd om han för de gjorde/gör nog jätte ont. De är ju två stycken på väg uppi så, får hoppas dom spricker igenom snart.

Nu har jag nyss gjort välling åt herrn som vaknade, han har ätit den och sover nu igen.
Jag däremot fick ställa mej och torka.
Va lite stressad när jag skulle göra välling så jag häller i de och ska skaka om och vad händer? jo nappen åker igenom och flaskan åker i golvet. Skvätter ner 4 skåpluckor och hela golvet samt mina mjukisbyxor. Suck! Verkligen vad man behöver på morgonen, NEJ! Har iaf torkat upp de nu och satt mej i soffan en stund. Ska kika lite på internet tänkte jag innan herrn vaknar.
För idag kommer de bli strålande väder så idag ska vi passa på att ta en promenad upp på stan hade jag tänkt sen ska vi hälsa på sabina och benji =)
Fint väder är precis vad jag behöver idag, man blir så mycke gladare och piggare.
UNDERBART!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test