Lördag..

Haha jag undrar vem min lilla son har fått sina sovrutiner ifrån. Inte kan de väl va mej när jag va liten heller?
Hm,.. Han vaknade iaf prick 11.10 idag med. Helt förvånad. Hur 17 kan han sova så länge? De är ju 16 timmar lixom. Io¨f så åt han välling runt 9 men sen somnade han om men endå.
Ja jag ska väl inte klaga direkt.

Idag har vi tvättid kl.14 men jag orkar fan inte tvätta idag. De är så lite tvätt endå så då kan jag lika gärna tvätta nästa helg när marwin är vid hans pappa. De är ju så drygt att släpa på han och tvätten ner dit!
Ne nu ska jag ta en dusch och sen ska vi göra lite käk. Vet inte vad de blir idag. Får nog gå ner på affären då de nästintill ekar i både kyl, frys och skafferi.
Har dock inte matförslag alls som jag är sugen på. Suck..

NE duschen va de nu..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test