Helgen...

Började fredagen med att Marwin åkte till hans pappa runt lunch. Efter de gick jag till tvättstugan och bokade tid och sen vidare och mötte syrran. Vi tog en promenad i de fina och sköna vädret ner på stan. Kikade efter lite födelsedagspressenter åt herrn här hemma som snart blir hela 1 år. Sen fikade vi och tjålade en massa. Gick in på tattoo och kikade på lite tatueringar då jag vill göra en med vet inte riktigt vart jag ska ha den bara. Vi väntade även på två klasskompisar till syrran, den ena skulle ta hål i läppen och ville att syrran skulle följa med henne in då hennes andra kompis va nålrädd. Sagt och gjort, vi kikade lite och jag har bestämt vad jag ska ha iaf. Efter de gick vi ner till stationen för kompisarna skulle med bussen hem mot smebacken och vi väntade på Jens (syrran kille) som skulle hämta oss. Svängde förbi bolaget så jens handlade lite och sen hem. Kom hem precis kl. 17.00. Skyndade mej och laga mat och diska.  De fick bli kycklinggryta och ris vilket jag verkligen lyckades med. Niclas gjorde mej sällskap och de blev så gott!
Skynda ner till tvättstugan eftersom jag hade tvättid 17.30. Blev en kvart försenad men de gick ju bra endå. Tvätten va torr lagomt till tvättiden gick ut kl.21.00. Då gjorde vi oss i ordning och gick till syrran och jens för att umgås och dricka lite öl. Spela lite kort och lyssna på musik. De va en riktigt trevlig kväll.

Bjuder på lite bilder från i fredags, ni får ha lite överséende med att man inte
är världen snyggaste sådär efter kl 03 på natten. haha =)
De är iaf jag, niclas, syrran och jens..

Lördagen spenderade jag i smebacken, va med niclas och åkte skoter. Åhh de är så kul. Lånade hans mammas kläder för de va inte meningen att jag skulle åka nå först men sen blev jag övertalad. Efter de va vi bra hungriga så vi åkte hem och jag bytte skor sen åkte vi och käka på china. Mmmm så gott =)
Sen åkte vi en sväng till berget så jag fick hämta lite kläder och välling, mamma hade köpt 20 liter välling åt marwin, tack så jätte mycke!
Sen spenderades resten av kvällen i soffan framför tvn. Först melodiefestivalen sen bruce den allsmäktige. eller hur de nu stavas. Idag har de inte blivit mycke gjort, bara diskat och slappat, duschat och tagit på mej min mysdress. Ljusrosa mjukisbyxor och tröja med dragkedja och mjuka tofflor i samma färg. Skönt å bara ha på sej när man är hemma.

Sen kom marwin hem för en stund sen, vi busade och myste lite och nu sover han. Somnade som vanligt jätte duktigt själv i sin säng. Jag kollar ja på Beck och ska fortsätta med de..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test