Gårdagen..

Nu har de inte blivit så mycke bloggande, har inte haft nån ork alls till de helt enkelt.
Igår va jag och marwin med mamma till västerås. syrran hämtade vi upp i skolan så hon följde också med.
Vi va till IKEA och tröstshoppade lite, eller jag tröstshoppade lite så de kändes yttepyttelite bättre iaf. De blev en ny matta (en grön då jag verkligen behöver lite färg i hemmet), ny klädsel till soffan och fotpallen, lite doftljus, ett sängöverkast, två nya soffkuddar, en ny tillbringare (marwin råkade slå sönder min gammla) och sen fick marwin ett gosedjur, en krokodil som har en väska på ryggen. Mamma betalade, tack så jätte mycke mamma, Du är bara bäst! -va gjorde vi utan dej?

Vi kom hem kvart i nio igår kväll iaf opch då bytte jag på mariwn och tog på pyjamasen, gav han flaskan med välling och sen släkte jag lyset. Han ville inte ens ha nappen när han hade ätit klart för han somnade på en gång. Han hade bara sovit 5 minuter under dagen så jag förstår att han va trött. Mammas plutt =) Så duktig så, gnällde ingenting på hela dagen, inte ett ljud. Lite förvånad faktist för nångång under en hel dag när man är ute och far runt brukar dom ju bli lite otåliga men inte ett ljud. Är så stolt över honom.

Jag fixade lite här hemma igår kväll, fixade gardinerna i vardagsrummet, bytte mattan och klädseln, plockade ihop och bytte plats på alla marwins 2000000000 leksaker som vi bara har plats i vardagsrummet för.
De blev iaf ett helt annat rum med ny klädsel och matta så jag är riktigt nöjd!
Kände att jag behövde lite förändring här hemma nu efter en massa skit som hänt.

I dag frammåt kvällen tänkte jag att vi skulle åka till borlänge en sväng och köpa nya skor åt mej för de är jag i stort behov av nu. Så de ska vi nog göra. Men innan dess ska jag städa lite här hamma, duscha och självklart laga mat åt marwin.

Nehepp nu ska jag fportsätta här å dona å plocka lite. Skriver kanske mer i kväll..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test