Fredag..

Fredag den 13e februari, himlen är klarblå och solen skiner som aldrig förr. Snön ligger vit på marken och de är lagomt kallt ute. En perfekt dag för en lång promenad. Men så ska Marwin åka till hans pappa idag, han hämtar honom om ett tag så jag får väl dra med nån annan på en promenad, niclas kanske om han orkar. hehe.. De gör han nog. Får se när han kommer hem från hans föräldrar. Han skulle byta lampor på bilen inför besiktningen och sen åka lite skoter. Men sen ska jag nog övertala han å gå med mej =)

Ja, förövrigt så ska jag diska idag, orkade inte göra de efter maten igår. Sen ska jag väl laga mat för idag senare i kväll.
Hm, lät som en rolig dag. haha.. Nej men jag vet inte riktigt vad de blir idag, de visar sej.
Jag ska iaf göra mej iordning nu, går nämligen runt i myskläder och ser allmänt förj'ävlig ut. =) hehe.

 
Åh som jag älskar denna ungen! Mammas älskling som snart blir hela 1 år!


Kommentarer
Postat av: Lill

Hehee, ok..=) Ja det är för goa de små liven..=D

Såg inte utmaningen förrän nu.. Hihii

2009-02-13 @ 13:47:40
URL: http://skrubbenomoss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test