Fredag..

Klockan närmar sej 12 slaget nu vid lunch. Jag har nyss diskat och plockat ihop i köket. Gick in i vardagsrummet när jag va klar och möttes av en hemsk syn! Nejdå så hemskt är de inte men alla leksaker jag plockade ihop igår och de va så rent och snyggt ligger utspridda överallt. Precis varenda leksak ligger i HELA vardagsrummet. Och där står marwin mitt i allt och är överlycklig. Jag kunde inte annat än att le, han va så glad över att ha rivit ut allt och tyckte att de va så kul.

Och idag är de fredag också, vill göra nått men vet inte riktigt vad. Marwin är fortfarande jätte snorig och sen är han jätte torr och röd på kinderna så jag har fått smörja in han där. Tänkte smörja han med babyolja men jag tog lite på mej och de sved ju! Om de bara gör de på min känsliga hud eller inte vet jag inte men jag tordes inte smörja han med de så de fick bli zinksalva. Haha.. Bättre än ingenting iaf och den är ju fet och bra. Så de har blivit lite bättre redan. Alla knep är bra utom dom dåliga sägs de ju =) Och så länge de fungerar så tycker inte jag att de spelar någon roll.
Han är iaf för go min son, igår somnade han kl 19 men vaknade runt 12 igen så jag fick sitta och stryka han på ryggen så han somnade om. Han vaknar för att han är tät i näsan och när tutten har ramlat ur så vaknar han.
Men de gör inget, han är så duktig jämt annars så om de är så när han är sjuk de står jag ut med.

Nu ska jag leka lite med gladingen =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test