Fredag...

I "morse" slog jag upp ögonen för att marwin gnällde lite, kikade på klockan, 11.10. Shit.
Marwin hade inte ens vaknat och ville ha välling på morgonen och han somnade som vanligt igår. Han måste ha varit jätte trött.
Så marwin åt lite mat och sen klädde vi på oss och begav oss ut i snöovädret.
Hem till Sabina, Samuel och Benjamin.
De första som händer när vi har kommit dit och klätt av oss är att marwin kryper fram till Benji och då tar Han Marwins napp, hehe.. dom ska alltid ha varandras nappar och "bråka" om leksakerna.
Barnen åt kex och drack juice, självklart ur samma flaska fast dom hade varsin, så söta dom små liven =)
Vi tjålade en massa och drack capuccino.
Måste säga att marwin är för go ibland, när samuel sa aja bajja åt benji och marwin stod bredvid rynkade marwin ihop hela ansiktet och började grina. Han är så fjantig ibland men så go, haha..
Sen fick Benji inte va i närheten av mej för då blev marwin sotis och skyndade sej dit. hehe..
Ska ta lite kort på dom nästa gång för dom är bara för goa båda två =)

Sen gick vi hem, pullsade i snön eftersom vägen va oplogade som vanligt. Marwin sov 10 minuter i vagnen ochhan brukar aldrig somna annars så han va trött. Han hade iof inte sovit nå på dagen så de va förståligt efter att ha busat så mycke. De va iaf så jäkla drygt å skjuta vagnen i snön så jag va helt jäkla svettig när jag kom hem. Va bara å klä av sej och sätta marwin vid leksakerna och kliva in i duschen.
Klockan 19.10 slog marwin igen ögonen och då va de gonatt för hans del.
De är nog bra att dom får leka lite, då somnar dom skönt på kvällen.

Nu på kvällen har jag kikat på Let´s dance och diverse andra tv program på dom få kanaler jag har samtidigt som jag har slösurfat lite på näter efter lite kul saker till marwin som snart fyller år. Har dock inte hittat så mycke så vi får se va de blir.

Nu ska jag sova iaf.. Natti natti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test