Dålig fantasi...

Har setat och försökt gjort om bloggen men har noll fantasi idag så den får se ut så här tills jag orkar fixa de helt enkelt.

Marwin stog vid rumsbordet och kollade på lotto och keno nu i kväll och rätt va de va så gick han helt själv till tvn. Jag vart verkligen förvånad för annars brukar man få säga åt han att gå och då gör han de men nu gjorde han de helt själv. Så himla duktig min lilla knodd =)
Sen somnade han strax efter 19 tiden, fick sitta vid han tills han hade druckit upp vällingen för han blev ledsen när jag gick. Han är ju sjuk så, de rinner fortfarande i näsan på stackarn. Hoppas, hoppas att de är bättre i morgon.

SJälv ska jag nog också gå och sova nu, är så himla trött på kvällarna nu för tiden. Orkar inte vara vaken för ögonen trillar igen på mej. Antar att jag har vänt rätt dygnet igen, någorlunda iaf.

jaja.. nu ska jag sova iaf.. Natti natti..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test