Underbart väder!

Verkligen underbart väder idag!
Vi har busat hur mycke som hellst idag så på eftermiddagen när marwin somnade och sov middag så tog de inte många sekunder innan jag också sov. Va helt slut.
Vi lagade käk och sen kom niclas så då åkte vi och tvättade hans bil samt handlade för jag behövde ha hem lite mat och då är de ju enklare om jag slipper släpa själv. Han har åkt till jobbet nu iaf och jag har diskat hälften av disken. De vart nämligen fullt i diskstället så jag får ta resten bara de har torkat. Sen ska de plockas ihop för de behövs nu.
Ska vädra också nu när de är så skönt ute, tempen stog på 12 grader förut idag, kanske har de varit mer jag vet inte men skönt är de iaf =) Får hoppas de håller i sej, de skulle iaf bli fint till helgen och de hoppas jag verkligen.

Ne nu ska jag fortsätta..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test