Va tror ni, klarar jag de?

Nu sover Marwin, de fick bli en sen kväll för han idag för vi va tvungen och hämta bilen vid mamma, de vill säga, hon kom upp och hämtade oss och vi åkte ner och lämnade henne och sen hem igen. För i morgon blir de fullt up!

06.20 hämta och skjutsa mamma och småsyskonen till jobb och fritids
12.45 hämta dagdricka
13.00 hämta och köra hem småsyskonen från skolan
15.15 hämta mamma på jobbet och åka och hämta nycklarna till lägenheten
skynda hem och packa in alla stora och tunga saker i vagnen och allt annat som är packat och får plats.
In till stan och bära upp de.
Sen hem med mamma och lämna hemme och sen hem till oss.
Tapetsera klart den sista väggen när marwin har somnat.
 (om ni undrar varför jag har bilen så har jag ingen egen och de går fortare om jag lämnar och hämtar dom, samt hämtar dagdricka nu när parkeringen inte är i närheten av jobbet, så därför gör vi så)

Så i morgon är de fullt upp minst sagt. Usch, får panik bara jag tänker på de. Sen ska de passas in med marwins mat och sovtider på de också samt blöjbyten och lek för han blir ju rastlös annars. Som tur är kommer marwins pappa på fredag förmiddag och passar honom så då får jag lite hjälp av han, eller jag tvingar han å hjälpa mej lite, hihi.. nedå men de blir nog bra =)
Får hoppas att de mästa är flyttat och klart på fredag så jag kan kasta in allt som ska till tippen i vagnen och sen bara städa de sista. Va tror ni, kan jag klara de till på fredag kväll?
 Har hjälp av mamma, syrran och jens i morgon och marwins pappa passar marwin på fredag och hjälper till lite på förmiddagen och dagen. Sist vi flyttade gick de på en dag och då körde jag allt utom dom tunga sakerna själv med marwin hemma så jag bör klara de, eller?
Håller tummarna iaf!

By the way, idag när marwin låg på golvet och lekte så satt jag och kollade på han, å gissa vad? Han ålade ända ut i hallen och till ytterdörren och de gick undan kan jag säga. Så nu tycker han att de är kul när han kan ta sej någon stans =) Sötnöten min!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test