Min älskade,underbara son!

Jag satt och kollade på min son när han låg och sov så sött nu på eftermiddagen.
Han är så underbar min son, så fin och vacker och helt perfekt! De finns ingen annan som är så perfekt som min son, ingen som är lika vacker, go och glad. Han är verkligen mitt allt här på jorden och kärleken till han går inte att beskriva med ord för orden räcker inte till!
Jag lägger in lite bilder på Marwin, från några timmar gammal till 7 månader.


    
  
   

   
 
    


Sussie och Alexander har varit här idag och druckit cappuccino och ätit lite kakor. Han är ju så söt lilla alexander, 3½ månad gammal. Så mysigt å hålla han, så liten mot vad Marwin är.
Man blir ju bara så sugen på en till liten, saknar verkligen spädbarnstiden för den va ju så underbar.
Önskar att tiden kunde gå lite saktare ibland, den bara springer ju iväg och jag hinner inte med.
Snart är Marwin 1 år, bara 4 månader dit och han ska börja på dagis och jag ska börja jobba igen så småning om.
Jag har inte bestämt hur länge jag ska vara hemma men tänkte att jag skulle fösöka börja innan sommaren iaf.

Vist de är kanske bra att komma ut och göra nå annat ett tag, träffa lite folk och så men de är ju tråkigt på samma sätt. Man umgås inte lika mycke med barnet/barnen vilket också säkert kan vara bra men de är ändå lite tråkigt.
Men som sagt så har jag en stund kvar att vara mammaledig så jag ska ta vara på den tiden nu först och främst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test