Dagen..

Idag har jag och syrrankört 2 vändor till soptippen med skit. Så nu är de nästan helt klart i andra lägenheten. De ska bara dammsugas och torkas golv på nedevåningen sen är de klart och de skulle mamma göra åt mej. De hinns ju än för den ska ju inte lämnas förren på fredag så de är ingen panik.

Träffade Rikard vid soptippen också båda gångerna vi va dit, hehe.
Får grattulera han och Lisa till deras dotter jessica som kom för 2 veckor och 1 dag sen. Grattis!
Ska åka förbi och hälsa på nån dag sen.

Nu ligger Marwin i sängen och ska sova så han somnar nog snart skulle jag tro. Jag ska passa på att kika efter lite julklappar på nätet få se vad jag hittar för skoj. 
De börjar ju närma sej julen och i år ska jag inte va ute i sista sekunden, ska iaf försöka att köpa lite innan å sen blir de väl säkert nå man har glömt som blir i sista sekunden men de är väl så då.
Längtar iaf tills de kommer snö nu, så himla mysigt å sen ska ju Marwin få åka lite pulka för första gången =)
Tror att han kommer tycka att de är skoj iaf =)

Förövrigt känner jag mej helt svälld i kroppen nu, säkert pga av de som komma skall den 7e varje månad.
Ne nu ska jag kika runt lite få se vad jag hittar.
Trevlig kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test