Last night/This morning..

Hm, klockan är 13 snart. Vi gick inte upp förren klockan va nästan halv 12 idag. Marwin låg och lekte så jag fick världens sovmorgon idag. Han vaknade vid 9 tiden och åt välling som vanligt men sen låg han och lekte så då kunde jag passa på att sova en stund till =)
Marwin har nyss käkat äppelgröt och de tycker han verkligen om, åt hur mycke som hellst och ibland funderar jag på om de finns nå stopp i min lilla kille för han kan äta hur mycke som hellst.

Igår kom niclas hit och vi kikade på idol och sen kikade vi på en film, Shooter/Chooter tror jag den hette. Vet inte riktigt hur den stavas men jaja.. Den va bra iaf =)
Käkade lite chipps och lite snask också så de får vi inte glömma. Hm, ja jag vet, jag ska snart börja träna av mej några kilon men just nu orkar jag inte och jag sa ju att jag skulle börja efter att vi har flyttat så.

Va föresten ut en sväng nyss när niclas åkte och gud vilket skönt väder de va. Lite kyligt sådär. Så nu ska vi klä på marwin och gå en promenad snart. Kanske gå ner på byn och handla lite.
Skulle ha behövt tvätta lite också, får ringa mamma och höra om hon kan komma och hämta de för i tvättstugan finna de inge tid förren om typ 2 veckor. Fattar inte hur 17 dom kan ha en tvättstuga till så många lägenheter. Helt sjukt, finns aldrig nå tider där så därför tvättar jag vid mamma, går mycke fortare!

Va de blir i kväll vet jag inte riktigt, niclas kommer nog hit så vi ska väl kika på tv, stjärnor på is lär man ju se, haha =)

Funderar på vad jag ska göra för käk idag, är ju iof sugen på kycklinggryta med cous cous men jag vet inte. tacos vore ju okså gott men tror inte niclas är så förtjust i de så de får nog bli chicken today...
Så kul när han är här för de är så tråkigt å va själv jämt och han busar och gosar med marwin, så himla sött =)
De är tur de finns sånna underbara vänner som han, vad gjorde man annars?

Ne dags å gå ut en sväng nu. Hej så länge..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test