Torsdag förmiddag.

Nu har jag setat igår kväll och idag nu på förmiddagen och fixat lite med bloggen men får den ändå inte riktigt som jag vill ha den. Headern, ja den får se ut som den gör nu för jag har tyvärr inte photoshop så jag kan fixa i de utan jag kör med de vanliga standard som finns på datorn. Lite tråkigt men de funkar.
Marwin har iaf nyss käkat gräddstuad pytt i panna och de gillade han, nu är han övertrött och ska sova en stund för han bara gnäller hela tiden Jag ska diska lite och laga lunch åt mej och idag blir de pasta carbonara eller hur de nu stavas. Gott iaf.

Har fortfarande inte hittar kabeln till telefon så jag kan tyvärr inte lägga in några bilder än.


"Är gräset verkligen grönare på andra sidan"?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test