toppen kväll :P

Idag kom fredrik och sofie och hämtade mej vid 20 tiden. Jag och sofie blev avsläppta på stan så då gick vi till china town och käkade och drack lite vin. eller jag drack vin och sofie cider. Satt och tjålade en massa och hade jätte trevligt och kul.
Sen gick vi vidare till silverdollar en sväng innan vi åkte hem. Träffade en hel del trevliga människor jag kände.
Kom hem för typ en timme sen så de vart inte så sent idag och de va riktigt skönt faktist.
De va riktigt skoj iaf så de lär vi göra om snart igen!
tack för i lkväll!





Kommentarer
Postat av: Sofie

Tack själv!! Klockan är typ kvart i åtta å jag är uppe å är as pigg:-)



Hoppas vi kan göra om det snart igen!!

2008-10-19 @ 07:44:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test