Tisdag

Yes idag är de tisdag, hm. Vädret är inte på topp idag, grått, mulet och duggregnar. Vet dock inte om de är kallt ute men de är vindstilla iaf så de är nog inte så kallt idag.
I de här gråa vädret idag så blir man nju lite trött och slö, anda tills man kollar i min sons säng och ser han ligga där med världens leénde, han är så underbar och go min lilla knodd.

Han brukar ligga och leka en stund i sängen innan han ska kläs på och komma upp, de tycker han är mysigt så de har han som rutin här hemma. Vakna--äta välling--ligga och mysa/leka--komma upp.
De är ganska bra att han vill ligga och leka en stund för då får jag chansen ¨å plocka lite här hemma innan han kommer och river fram allt igen. Så idag ska jag dammsuga lite.

Föresten, ni skulle ha sett min son i natt när han låg och sov. Kollade till han innan jag la mej och fick mej ett gott leénde på läpparna innan jag somnade. Marwin hade lagt sej under kudden så de va enbart ett par fötter som stack fram, resten hade han kurat ihop under kudden =) Så sött.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test