This weekend!

I fredags åkte marwin till hans pappa, jag satt hemma och kikade på film och gottade mej för en gångs skull.
Tog en rejäl so vmorgon i lördags och klev inte ur sängen förren efter 1 tiden. Tog en dusch sen lekte jag med niclas. Han tvättade lite, vi käkade pizza och kollade på "stjärnor på is" sen kikade vi på film, "The signal". Den ligger på filmtoppen eller videotoppen, you name it. MEN jag kan säga att se den INTE för den är helt värdelös. Har nog inte sett många filmer som är sämre än den!
Sen igår bänkade vi oss framför tvn och kikade på reprisen av idol. sen iväg och handlade, jag lagade lite mat, spagetti och kättfärsås, frammåt kvällen blev de film när marwin hade kommit hem och somnat. Den här gången blev de "shrooms" och den va faktist ganska bra. Som ni kanske har märkt kollar vi nästan bara på rysare =)

Pappa va över igår kväll också med lite kläder från usa. Min fasters mans syster kom dom ifrån. Helt nya, inte ens prislapparna va avtagna. Jättefina. Älskar kläder från usa och va de inte så att jag inte fattar priserna så hade jag köpt hur mycke kläder därifrån som hellst för de finns ju hur mycke fint som hellst där som jag vill ha. Tack för dom!
    
 
 


Sen hade han även fått overallen med sej hem när han kom hem. Den som han fått av sin farmor.
Jätte fin! tack så mycke =) (har inte hunnit tagit någon bild än)

Marwin somnade runt 9 tiden igår, innan de åt han hans välling som vanligt men började grina efter de. De gör han aldrig så jag gick upp och kollade va de va och då fick han nästan inge luft när han låg ner. Han va nästan helt frisk i fredags men nu är han inte de längre. Nu är han helt tät i näsan igen, suck.
De måste ju vara att han  träffar andra som han inte är vana att träffa, de blir ju olika, ja va heter de "bakterier" . Ne men ni vet, olik virus kanske de heter. Man behöver ju inte ha någon symptom själv utan man kan ju gå och bära på de bara. Så nu får han vara hemma tills han är HELT frisk för de är jobbigt för både mej och han om han ska bli dålig om och om igen. Så får hoppas han blir frisk helt nu.
ï morgon ska han iaf få 6 månadersprutan, bara sådär 5 veckor efter men han har ju varit sjuk till och från nu så dom har inte vela gett han den eftersom den tar mycke sämre om man har en infektion i kroppen. Så nu hoppas jag han kan få den i morgon.


Mammas älskling! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test