Precis som jag trodde..

Nu har jag de, jag vet varför jag har ont i kroppen och huvudet, DE ÄR FULLMÅNE! precis som jag trodde.

Vi har iaf nyss kommit hem, Vi har varit vid mamma/mormor och käkat tacos, va ju så sugen på de och idag bjöd hon på de. I våran tacos har vi, köttfärs såklart, majs, gurka, tomat, paprika, lök, cream freich, tacosås, ost och för att inte glöma, ZUCCINI. Så jäkla gott. Älskar stekt zuccini (stekt med smör och lite salt)
Vad har ni i eran tacos?

Sen va vi in till pappa/morfar en sväng innan vi gick hem, Han har skjutit två älgar, en igår och en idag, en tjur och en kalv =) De va på tiden efter alla år, för de va jätte länge sen han sköt nån sist.  Så jag skulle få lite älg kött sen när dom är klara, de är ju så jäkla gott! Och de finns ju hur många olika maträtter man kan göra på de som hellst så de ser jag fram emot =)

Nu ska jag kika på andra avenyn, wiii =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test