Onsdag...

Klivit upp ännu en dag sent. De va ju så himla skönt å ligga kvar i sängen och mysa i morse så då ville vi inte gå upp. Marwin har klarat sej från feber än men tror han hade ont i benet igår för han vart jätte ledsen, grät över 1 timme men sen somnade han. Dom har ju stuckit han i vänster ben och han ligger alltid på vänster sida så de gick inte så bra i natt. Men sen när han väl hade somnat strax före 21 tiden så sov han som vanligt fram till 9 nu på morgonen.
Jag måste verkligen säga att han är jätte duktig, tänker på alla föräldrar som inte får sova om nätterna. Jag vet hur de är och man blir helt slut och orkar ingenting. Får hoppas att Marwin fortsätter följa dom här rutinerna, då blir jag glad då jag verkligen inte är någon morgonmänniska =)

Tjålade lite med en gammal klaskompis igår kväll också, alltid kul å prata med dom man gick med i gymnasiet för de va en helt underbar klass (frånsett några undantag!!). Saknar verkligen skoltiden, vi hade verkligen skitkul! 

Målaren ringde nyss och frågade vad jag ville ha för färg i badrummet så nu får jag nymålat i badrummet också, wiiii =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test