Onsdag idag..

Nu är klockan strax över halv 11 och jag har nyss ätit frukost. Marwin har ätit välling och den har jag bytt ut från mild havrevälling till mild fullkornsvälling och de fungerar bra. Den enda vällingen som inte har fungerat är majsvällingen, han blev inte mätt på den och sen fick han ont i magen. Så nu kör vi på med fullkornsvällingen och de fungerar bra.

I natt har jag inte sovit många timmar, gick och la mej när klockan va runt 23 tiden men jag kunde inte somna. Låg och vände å vred på mej hur länge som hellst. så allt som allt har jag nog sovit 1½ timme i natt.
Upp klockan 6 och skjutsa mina syskon till fritids och mamma till jobbet för jag har ju hennes bil.
Sen åkte vi hem direkt och la oss och sov. Gick inte upp förren enfter 9 tiden.
Men därimellan vaknade marwin och skulle ha välling, han hade tappat nappen en gång å sista gången va han klarvaken så då gav jag han lite leksaker och sen la jag mej en stund till.
Han låg i sängen och lekte och tjålade för fullt så när jag kom in till han strax  efter 9 så låg han på magen och flinade åt mej. Så himla go han är när han är på sånt humör =)

De är lite bättre idag iaf, har inte ont i kroppen och jag nyser inte, inte än iaf.
Är dock lite tät i näsan men inge mer så de är skönt.

Ne nu ska vi busa lite sen ska jag plocka ihop för strax före klockan 13 åker vi till stan å innan de ska jag duscha och göra mej i ordning samt plockamihop lite här hemma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test