Mys och gosdag idag =)

Nu är de mörkt ute och klockan är strax halv 7. Jag och marwin har bara tagit de lungt och gosat  och busat hela dagen idag.
Nu på eftermiddagen va vi och handlade en sväng också men de gick ju på max 10 minuter när vi har affären ett stenkast härifrån vilket jag tycker är jätte skönt.
Köpte lite glass och vaniljsås för jag har nämligen gjort en hallon och björnbärspaj och en, ja vad ska man kalla de?
De är kiwi, vindruvor, äpple och banan som man lägger i en ugnsform och sen strör man över vit choklad och sen in i ugnen en stund. Gott är de iaf.
Så de ska jag gotta mej med i kväll medans jag ser på bonde söker fru =)

Vad de blir i morgon vet jag inte, har så fruktansvärt ont i ryggen så massage skulle sitta fint nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test