Morgonmys..

Idag har vi varit vakna sen strax innan 8 tiden. Då va de en liten herre här hemma som hade skitit ner sej och ville inte ligga kvar i sängen efter blöjbyte så de va bara att klä på sej myskläderna och traska upp. Morgontrött som man är.
Och i natt när jag la mej så möttes jag av en hemsk lukt i sovrummet och gissa vad, marwin hade spytt ner sängen så de va bara ur med han och byta sängkläder. Så lite senare så ska han få ta ett välbehövligt bad.
De är andra gången nu som han spyr ner sängen, en gång förra veckan och sen i natt, stackars liten.

Ja hur ser våran dag ut idag då?
Morgon mys i soffan nu
Bad om en stund och lite frukost, blir nog gröt och macka för marwins del och macka och mjölk för min.
De är ju så gott å dricka lättmjölk till frukosten så lite ont i magen och klia i halsen står jag ut med =)
Sen ska vi ta en promenad, gå upp på stan och kika lite och handla.
Måste ha en duk till köksbordet (som jag förövrigt inte har hunnit köra hit).
Sen ska jag köra klyftpotatis, kött och grönsaker med rödvinssås idag. Vart så jäkla sugen på de igår kväll =)

På eftermiddagen blir de nog lite städ, disk och plock här hemma, vädret är ju trotts allt inte de bästa idag, tråkigt =(
Ne nu ska vi fortsätta med våran morgonmys en stund till..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test