Måndag..

De blev ingen promenad till stan idag, vi gick ut till volvo och lånade jens bil ist. Syrran orkade inte gå, haha lite lat. Men jag ska väl inte säga så mycke, är inte särskilt mycke hurtiggare själv så.
Vi åkte iaf ner på stan, kikade på hemtex där jag köpte en ny duk och löpare samt tabletter till mitt köksbord för de är så himla fult. Så nu har jag döljt lite av de groteska iaf =)
Sen käkade vi lunch på china vilket va jätte gott som vanligt, vidare in på åhlens och kikade men hittade inge jag riktigt ville ha idag.
Efter de åkte vi upp till Rusta och kikade, blev en ny lampskärm till lampan i köksfönstret där men inge mer.
Sen ner till Dollar och kikade där, blev en glasburk med karameller bara där =)
Efter de åkte vi hem till oss en sväng innan vi skulle lämna bilen vid jens jobb klockan 16. Passade på att springa in och handla lite snabbt på konsum också innan vi åkte till volvo.
Sen skjutsade jens hem oss så jag fick göra lite mat men de va ingen liten herre som han äta nå för han sover nemligen. Han va jätte trött för han hade inte sovit nå middag idag. Så han blir nog jätte glad när han vaknar och får pannkaka för de gillar han.

Nu i kväll ska vi bara vara hemma och mysa och plocka ihop lite. De behövs verkligen.
Glömde berätta att igår fick Marwin en leksak av min fasters mans syster. Hon brukar skicka kläder och leksaker som hennes son har haft, han är någon månad äldre bara och de ser inte ens ut att vara använda nånting sakerna. Så de tackar vi så mycke för.
Till saken, de va ett "hus" eller vad man ska kalla de med massa olika saker som låter och lyser, de tycker han är jätte skoj =)

Ne nu ska jag kika lite på tv, The doctors, kan nog va intressant..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test