Lördag..

Äntligen, eller va säger ni?
Sitter i soffan i nya lägenheten och kikar på reprisen av andra avenyn.
Har sovit som en gudinna i natt, jätte skönt och länge sov jag också.
Klev upp för typ 1 timme sen så de vart sovmorgon.
Jag han dock inte klart med städningen av andra lägenheten, de är lite småplock och städing kvar i köket så de täntke jag ta i morgon eller på måndag. Mitt knä är nämligen inte i form nu.
Så fort jag anstränger höger knä, tex går mycke och bär tunga saker, upp och ner i trappor och sånt så gör de så ont så jag kan inte gå på de benet.
Jag slog i de när vi körde av vägen för 4 år sen (de va inte jag som körde) och sen dess har jag haft de så här.
Ska nog gå iväg och kolla va de kan vara för de gör verkligen jätte ont.

Så hur är nya lägenheten då?
Jag stortrivs! jätte bra planlösing och lagom stort åt oss.
Bilder kommer sen när jag har kommit i ordning oh så.
Får tacka för hjälpen av dom som hjälpt mej också, tack så mycke!

Nu ska jag ta en dusch sen ska jag prata med sofie. hon skickade ett sms å frågade om vi skulle hitta på nå i kväll och självklart vill jag de =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test