Lite bilder...

Tänkte att jag skulle lägga ut lite bilder på vårat sovrum och sen på köket. Vardagsrummet kommer lite senare.
Angånde tavlorna så ska dom sitta ojämt och olika högt så jag har inte satt dom så av ren klantighet =)
Dock är dom inte så snea som de ser ut på bilden för jag håller nog kameran lite snett för resten av rummet är också snett =) haha..




Sen har vi lite bilder på min sötnos från idag.



Hihi, va ligger de på golvet tro? kan de kanske vara spagetti som lillherrn har spottat ut =)

Och sen lite bilder när marwin leker med sitt hus som har två olika sidor med olika aktiviteter och ljud och ljus.
Så söt så..



Nu ska Marwin få bada för han har spytt ner sej, två gånger och de va inte lite heller. Undra varför för han har inte ätit nyss heller. Sånt som händer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test