Kan inte sova! =(

Ligger här i sängen med laptopen i knä, klockan har blivit 03.40 på morgonen och jag kan inte sova. Har legat här i snart 2 timmar och är jätte trött men kan inte sova för de. Saknar min lilla älskling! Kan inte förstå att jag sover så dåligt varje gång han inte är hemma, antar att jag är rädd om honom så de är därför jag inte kan sova.
Jag är mycke tröttare när han inte är hemma fast jag har all tid i världen att vila eller sova. Trotts de så kan jag inte. Lite jobbigt faktist men som alla föräldrar vet så är de väl en vanesak och de är ju så mycke mysigare när man har saknat sitt barn och sedan får träffa de och bara mysa massor. Så nu längtar jag till söndag när han kommer hem!

På tisdag ska Marwin få sin 6 månaders spruta också. Bara sådär 5 veckor för sent men han har ju varit sjuk till och från och då vill dom inte ge han den eftersom den tar sämre då. Så den här gången hoppas jag att han är frisk när han kommer hem så att han kan få den på tisdag. Annars blir jag tokig! De är inge kul när han ska vara sjuk och nu har han varit de till och från i 6 veckor. De tar på både krafter och humör när han är sjuk, tycker ju så synd om han när han är dålig. Man är verkligen helt hjälplös när ens barn är sjukt, usch. Hoppas verkligen att han håller sej frisk nu.

Satt tidigare och kikade på lite klipp på youtube och hamnade av en ren slump på några videoklipp med folk som har blivit bitna av spindlar. De är inga båliga bett kan jag säga. Och sen har vissa fått inflamation i betten och de har blivit stora knölar eller öppna sår. Vissa fick man se när dom tryckte ut varet och de va inte lite kan jag säga. Jag kände hur de kväljde mej ordentligt! Sen va de en som dom hade skurit upp hela armen på. Från mitten på handen och ända till armbågen och de såg inte alls skönt ut! Så jag säger bara de, Jag är glad att vi inte har sånna spindlar i sverige, peppar peppar.. Otäckt sånt där!


Ne nu ska jag försöka sova igen, kan upplysa er om att de kliar som 17 på mina armar och på ryggen, jäkla soriasis! Vill inte ha de, nån som möjligtvis vill byta med mej?


Natti natti..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test