Höstpromenad!

Vi har just kommit hem igen efter att ha varit uta och gått en sväng med pappas hund i de sköna höstvädret.
Sen stannade vi i lekparken utanför här en stund så marwin fick gunga och åka lite rutchkana eller hur stavas de?
Han tycker iaf att de är jätte kul så han skrattar så han håller på att kikna =)

Sen nyss låg han på golvet och lekte och sen kollade jag på han och när han kollade på mej så lät de som om han sa mamma =) han kanske inte gjorde de, va vet jag men de lät som de och de va precis som om han sa de och ville att jag skulle ta upp han. Så söt min lilla gubbe!

Lägger in lite höstbilder jag tog idag. Har ju dock bara mobilkameran så de blir ju inga toppenbilder tyvärr =(


Kommentarer
Postat av: emmis

Sötis

2008-10-14 @ 16:26:22
URL: http://ploom.blogg.se/
Postat av: Ina..

Hejhopp:-) Vilka fina bilder*, söt liten pojke:-)

2008-10-14 @ 20:30:08
URL: http://eainah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test