Gullungen är gnällig =(

Vet inte va de är för fel på min knodd nu, han är jättegnällig och ingenting duger. Han har nyss ätit mat och nu vällig :-o
så nu kan han då inte vara hungrig!!
De är nog pga sprutan igår som han är gnällig, kan ju hoppas att de är de iaf.



Ne nu ska jag ta å gå in å duscha lite, så man känner sej lite fräch. Som dom flesta vet så speciellt en vecka i månaden känner man sej inte alltför fräch.
Har kanske inte berättat de men i förrgår när vi gick upp så gick jag in och precis när jag lfte upp marwin så forsade de blod, hela benen va fulla i blod trotts att jag nyss hade satt i en ny tampong (största storleken). Till råga på de så hade marwin bajsat ner sej så jag va tvungen å byta på han direkt och ni kan ju gissa hur de såg ut när jag hade bytt klart på han. De såg ut som om jag hade slagit ihjäl någon där för jag va full i blod + att de va en stor pöl på golvet där jag stod. Sen va de blodspår hela vägen in i duschen. Usch, fattar inte hur jag kan blöda så mycke! Har dock ingen mensverk sen jag fick barn och de är jag glad för. Vist har jag alltid blödigt mycke men inte så här mycke! usch... nog om de.

Marwin sprang föresten rakt in i bordsskivan i vardagsrummet för ett tag sen så han blev ledsen men de gick över ganska fort igen. Stackars min älskling!

Ne duschen va de...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test