Gotti, gott gott =)

Marwin har nyss ätit 2 HELA bananer och liggr nu och skrattar för sej själv på golvet.
De har inte blivit mycke gjort här hemma idag, bara diskat och plockat ihop lite. Orkade verkligen inte idag så nu i kväll ska jag bara gotta mej. Käka pizza eller om de blir ost och skinksallad (är ju mer förtjust i sallad än pizza men vi får se)  och Coca cola och en bra film. Sen blir de lite glass till efterrätt tror ja, är sugen på de eller om jag ska slå till med lite kladdkaka och grädde kanske, nja de återstår att de va de blir. Jag ska iaf bara njuta av kvällen så jag hoppas ni också får en trevlig och mysig kväll, de ska iaf jag ha.

Trevlig kväll



Mamma älskar dej gubben!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test