Förkyld..

Sitter här med en varm kopp choklad med mini marsmellows i och har nyss kikat på idol.
Just för tillfället har jag blivit jätte tät i näsan precis som igår kväll så de verkar vara bra på dagarna men sen kommer de smygandes lagomt tills man ska sova.
Marwin somnade strax efter klockan 19 idag, så duktig han är och somnar helt själv.

Har setat och krånglat lite med bloggen nu i kväll också och får den inte rktigt som jag vill ha den men de kommer väl bara jag får krångla lite till =)

Ne nu ska jag iaf gå å krypa ner i sängen å försöka sova lite men med den här näsan tror jag inte att de går så himla bra. Kan ju hoppas iaf.
Natti natti..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test