......

Igår plockade vi ur alla stora saker ur gamla lägenheten så nu är de bara tippen kvar och de tar jga i morgon.
Fick placera om saker och göra de bästa av situationen för de finns inte allför mycke utrymmen här att stoppa saker i.
De gick bra iaf och dagen avslutade jag med pizza och ett varmt bad vilket va behövligt. Tack för hjälpen ni om är så gulliga och har hjälpt med med lägenheten. Marwin va med mormor och dom åkte och hälsade på hans gammelgammel mormor. 5 generationen alltså.

Idag ska jag plocka ihop lite här för de är lite rörigt nu, orkade inte ställa allt i ordning igår kväll så får ta de idag sen tänkte jag höra med syrran som har lov den här veckan om hon vill gå med ner på stan å kika å käka lite lunch i de fina vädret.

Jag klev upp vid 10 tiden idag föresten och när jag komemr upp gissa vad? Marwin sover ÄN! fick nästan en chock men han sover än så skönt så de är väl bara bra då =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test