Inge intresant å skriva..

Usch jag är helt tät i näsan, bra jobbigt.
Ser nu att de har börjat blåsa ute, även en hel del moln täcker himlen nu så de blir nog ingen promenad idag.
Vill inte ge mej ut om de är risk för regn och rusk. Allt blir ju så blött då.
Niclas sa idag att: fan va bra att de är fint väder nu när jag ska skruva med bilen.
Jag: De kommer bli regn bara för att du ska skruva.
Niclas: Nej de är så fint så de kommer inge regn.
Jag: Jo de är klart att de kommer regn idag bara för at du ska skruva, men vi får väl se vem som har rätt.

Hm, ja, kommer de regn idag eller klarar vi oss ifrån de? Ska bli intresant att se.
Jag tror på regn iaf för de kommer mer och mer moln.

Sitter och funderar på julklappar. Gud så svårt de är!
Svårast är ju å köpa åt killar, har tre stycken jag lär hitta på nå åt men som jag inte har en aning om vad jag ska köpa. Dom är mellan 21-25 och bilintresserade. Vad köper man då?
Nån som har nå bra förslag[?] så vore jag tacksam!

Satt även och funderade på vad jag ska laga för gott å äta ikväll.
Vill ha nå enkelt men ändå gott.
Ja vi får se vad jag hittar på.

Jag har egentligen inge å skiva, bara skit haha..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test