Tisdag..

Tisdag idag, snön ligger vit ute på marken, de blåser väldigt lite, skulle gissa på någon minusgrad bara.
Vi har ännu inte varit ut idag, får se om vi tar en promenad lite senare kanske.
Marwin ska sova en stund nu så jag ska städa och plocka lite. Behövs verkligen nu tycker jag.
Man vill ju ha städat och fint och speciellt nu när de är lite julkänsla över de hela också.
Såg att de va fler än jag som fuskat och tagit fram julsaker redan. Själv tog jag fram dom i söndags och de blev så mysigt. Ljusstaken tog jag fram igår, en av dom iaf. Den har jag nu i vardagsummsfönstret och oj så härligt de va igår kväll när de va mörkt och den lyste. Kan också upplysa att jag vägrar ha en i plast, tycker dom är hemska så i vårat hem så är de träljusstakar. I vardagsrummet en blå, typ galleblå om nån vet vad de är för färg? Lite gammaldags iaf. Och i köket ska jag ha en grön och röd ljusstake. Passar bra då jag vill ha lite gammalt, älskar lantligt och romantisk stil.
Inredning med en blandning av gammalt och nytt i ljusa nyanser är bara så snyggt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test