Onsdag..

Onsdag idag, shit va dagarna går fort. Snart helg IGEN! Tycker de är helg hela tiden och lika fort som helgen kommer är den över igen. Jag tycker inte att de är kul när de är så, jag vill njuta av dagarna men de hinner man knappast med.

Idag vet jag inte vad vi ska hitta på. Känner att jag LÄR städa men jag har ingen ork eller lust till de idag. Känner mej helt tung i huvudet efter natten. Marwin har fått en tand så jag tänkte att då kanske han inte knölar nå i natt. Men de gjorde han så unda om de är en till på g kanske.
Fick iaf sova lite och inte nog med att han krånglade så har jag fått mens i natt så när jag klev upp i morse så rann de efter benen. Inte särskilt mysigt vill jag lova. Och de jobbiga är att när de sätter igång ordentligt så blir de så fast jag har dubbla skydd, dvs både tampong och binda. Men inte fan hjälper de heller.
Jäkla skitmens. Va så skönt när man va gravid och inte hade nån =) haha..

Ne nog om de där nu. Himlen ser väldigt mörk ut en bit härifrån. Hm, oväder på g?
Vill inte ha nå oväder. De är bra som de är nu tycker jag, snön ligger på marken, någon minusgrad bara, bara solen som fattas så hade de varit fint.

Och på tal om ingenting såhär bara så rekomenderas de att man ska handla julklappar efter lucia för då kommer de vara mycke rea på de mästa eftersom konsumenterna måste rea ut varorna för att kunna betala leverantörerna nu när de är lågkonjuktur eller vad de nu heter. Så efter lucia ska man tydligen passa på då de tydligen skulle bli som mellandagsrean. De passar mej fint för jag gillar rea =) haha..
Men sen va ju frågan den bara, vad ska man köpa åt alla?
Jag har en julklapp klar och de är till en av marwins fastrar. Resten ska ju också inhandlas.

Jag har iaf hittat lite på nätet, funderar köpa de till vårat hem men också till en annan då jag tror att hon skulle gilla de. Ja vi får se helt enkelt. Nånting lär jag väl hitta på iaf...

Kommentarer
Postat av: Anonym

h tack.. va tråkigt, ja då vet du hur de känns! Hoppas allt är bra med er!

2008-11-26 @ 22:07:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test