Pyssel...

Nu sover marwin, han har sovit en timme snart och inatt sover han nog bättre för vet ni vad? Sötnosen har fått sin första tand, den har kommit upp idag så den syns =) De är därför han har varit knölig på nätterna nu i några nätter.
Så kul att han fått en tand tycker jag, 4 dagar innan 9 månadersdagen.

Jag har pysslat lite vilket jag tycker är jätte kul. Allt som har med pyssel att göra är kul =) Har tagit min gamla orkidé som säkert snart blommar om, förhoppningsvis iaf för de har kommit nya skott på den. Sen enminijulstjärna, en julgris, lite kvistar och stenar. Riktigt nöjd med den! sen har jag ätit lite glass och just nu kikar jag på Andra Avenyn. Verkligen ett bra program =)

Lägger in lite bilder iaf.





Sen kom jag på att jag glömde skriva att när vi va på dollar idag fick Marwin en komentar.
"Men gud vilka blåa och fina ögon han har"
Ja dom är lika blåa som mina, dock syns de inte på dom här bilderna men nån dag ska jag ta en som de syns på.
Måste ha en vanlig kamera bara för de funkar inge vidare med färgerna när jag tar med telefonen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test