Tråkiga tisdag..

Idag har vi varit hemma nästan hela dagen, va med Niclas upp på stan en sväng bara, han skulle in på teliabutiken och hamta hans handsfree eller hur de nu stavas. Så då passade jag på att lämna in nycklarna till gamla lägenheten.

Sen har vi bara varit hemma och myst. Kan säga att de måste ha gått en säkring här hemma' också för de finns inge ström i badrummet och i vardagsrummet men i alla dom andra finns de. Så mamma kommer in om en stund och kikar på de få se.

Har setat och kikat på hus nu på internet en stund medans marwin sov, är såååå sugen på å flytta till hus igen men de får bli när jag jobbar och så senare. Nu funkar de inte å sen är de inge kul å bo själv i hus. Är som sagt lite mörkrädd av mej, haha..
Men usch va många fina hus de finns, vet precis hur jag vill ha mitt "drömhus".

Ne nu ska vi musa lite här i mörkret =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test