Torsdag/fredag natt..

Många som har haft samma tankar som jag ser jag. Många som letar fina och söta kläder till deras söta barn till jul.
Jag måste ju faktist säga att de finns väldigt mycke fint åt småflickor men de finns inte alls lika mycke åt småpojkar tyvärr.
Marwins pappa åker till USA idag så jag ska be han kika där efter ett par byxor åt marwin.
Vill ha ett par finbyxor, svarta eller gråa med kritstreck.
Vet att de finns på tex ellos men de är ju roligare om han hittar på som inte kommer härifrån och som är lika vanligt.
Så får se vad de blir.
Hoppas han får nå mer fint när hans pappa kommit hem =)

Satt och funderade på när minusgraderna ska komma krypande hitåt nu. De har ju varit väldigt kallt längre upp i landet så de står nog inte på förren de kommer hit och stannar.
Vill ju ha lite snö nu, allt blir så mycke mysigare då =)

Sen kan jag säga att de går undan för lillhern här. Han går för fullt helt själv med gåvagnen.
Så duktig.
Och i dag, fredag alltså så ska han sova vid moster så han kommer nog få skoj där.
Jag ska inte göra nå speciellt men de kan vara skönt med lite egen tid.

Jaja, nu ska jag sluta tjåla om allt ovesäntligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test